لوازم آرایش لب, ابزار آرایش و پیرایش

معرفی 10 بهترین رژ لب مایع بدون سرب (+ راهنمای خرید)

بهترین رژ لب مایع بدون سرب

مقدمه

آیا می دانید استفاده از رژ لب های سرب دار چه عوارضی دارد؟  آیا نمی توانید رژ لب سرب دار و بدون سرب را تشخیص دهید؟ آیا به فکر سلامتی خود هستید؟ نگران نباشید. با مطالعه این مقاله جواب تمام سوال های خود را خواهید گرفت و با بهترین رژ لب مایع بدون سرب آشنا خواهید شد.

امروزه زنان و دختران زیادی از رژ لب استفاده می کنند؛ اما نمی دانند که سرب موجود در رنگدانه های آن چه خطراتی دارد. اما چگونه می توان یک رژ لب بدون سرب را شناسایی کرد؟

رژ لب بدون سرب یک نوع رژ لب است که برای تولید آن از سرب استفاده نشده است. سرب یک عنصر سمی است که در بسیاری از رژ لب ها به عنوان یک رنگ دهنده استفاده می شود. استفاده از رژ لب بدون سرب می تواند برای حفظ سلامت لب ها و جلوگیری از جذب سرب توسط بدن مفید باشد. در انتخاب رژ لب بدون سرب، بهتر است به مواد تشکیل دهنده آن توجه کنید و اطمینان حاصل کنید که هیچ ماده مضر دیگری در آن وجود ندارد.

ما در این مقاله تمامی اطلاعات لازم را در مورد رژ لب بدون سرب در اختیار شما قرار می دهیم. با خواندن این مطالب هم در وقت خود صرفه جویی کنید، هم بهترین رژ لب مایع بدون سرب را بشناسید و در هنگام خرید، انتخاب مناسبی داشته باشید.

اگر می خواهید پاسخ سوالات خود را در مورد بهترین رژلب های بدون سرب ایرانی و خارجی ببینید؛ تا انتها با ما همراه باشید.

خطرات وجود سرب در رژ لب چیست ؟

بهترین رژ لب مایع بدون سرب

داشتن زیبایی و آراستگی، حق هر زن و دختری است. با لوازم آرایشی، زیبایی و جذابیت هر فرد چند برابر می شود. اما استفاده بیش از اندازه از هر کدام از لوازم آرایشی، می تواند خطرات جبران ناپذیری داشته باشد. برخی  از آنها از مواد شیمیایی ساخته می شوند. یکی از این مواد مضر در لوازم آرایشی، سرب می باشد که در تولید رژ لب ها به کار برده می شود.

سرب وارد جریان خون می شود تا به یک حد ثابت می رسد. در طول زمان به این سرب اضافه می شود که وارد بافت های نرم تر می شوند. مهم ترین عضوی که سرب وارد آن شده و آسیب می زند، سلول های مغزی می باشد.

ما در این مقاله سعی داریم تحقیقات خود را در رابطه ها خطرات سرب به شما ارائه دهیم. با مطالعه این مطلب می توانید با آگاهی و علم کامل، بهترین رژ لب مایع بدون سرب را تهیه و استفاده کنید.

در ادامه با برخی از خطرات سرب در رژ لب آشنا می شویم.

  • از کار افتادن کلیه ها
  • آسیب دائمی به مغز
  • افزایش فشار خون در بزرگسالان
  • احتمال انتقال سرب از مادر به نوزاد
  • آسیب های روانی و عصبی در نوزاد
  • اثر جبران ناپذیر سرب بر رفتار، دقت و IQ فرزندان

روش های تشخیص رژ لب بدون سرب چیست؟

بهترین رژ لب مایع بدون سرب

داشتن ظاهر زیبا حق شما است اما سلامتی شما اهمیت ویژه ای دارد. به همین دلیل ما در بهتن شما را با برخی از خطرات سرب در رژ‌لب ها آشنا کردیم. حال چگونه باید بهترین رژ لب مایع بدون سرب را شناسایی کرد؟

روش هایی برای این کار وجود دارد که ما با شرح دادن این روش ها، کار شما را آسان کرده ایم.

روش تشخیص رژ لب بدون سرب با طلا

این روش، روشی رایج برای تشخیص سرب در رژ لب می باشد. در این روش رژ لب را روی تکه ای پارچه یا دست کشیده سپس قطعه ای طلا را روی آن بکشید. اگر رژ لب تغییر رنگ داد و تیره شد، یعنی دارای سرب می باشد. زیرا گفته می شود که برخورد طلا و سرب باعث تغییر رنگ و ایجاد رنگی تقریبا تیره می شود.

اما باید بدانید که برای تشخیص میزان دقیق سرب در رژ لب، آزمایشگاه تنها محل مناسب برای این کار می باشد و روش های خانگی قابل اعتماد نیستند. حتی گفته می شود که این عمل علمی نیست. زیرا ممکن است نتیجه واکنش طلا، اکسیژن و رژ لب باشد.  دانشمندان معتقدند که برخورد طلا و موم عسل نیز نتیجه ای مشابه دارد.

روش تشخیص سرب بر روی پوست لب

از دیگر روش های تشخیص سرب در رژ لب، واکنش لب پوست لب به رژ لب می باشد. برخی از مصرف کنندگان باور دارند که اگر بعد از استفاده از رژ لب، لب دچار خشکی، پوسته پوسته شدن و کشیدگی شد، در نتیجه آن رژ لب دارای سرب می باشد.

برخی دیگر از خانم ها از بهترین مارک رژ لب های 24 ساعته استفاده نمی کنند. زیرا معتقدند ماندگاری رژ لب به میزان سرب موجود در آن بستگی دارد که منطقی به نظر می رسد.

بهترین رژ لب مایع بدون سرب چیست؟

برخی از رژ لب های مایع نیز از سرب استفاده می کنند و برخی از رژ لب های مایع بدون سرب هستند. حال که با مضرات سرب در رژ لب آشنا شدید، در ادامه کار شما را راحت کرده ایم و بهترین مارک رژ لب مایع بدون سرب در ایران را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

1

لوگو مای

بهترین رژ لب مایع بدون سرب : رژ لب مایع مای مدل لومینوس

بهترین رژ لب مایع بدون سرب

اگر به دنبال رژ لبی مناسب مهمانی و مراسمات هستید، رژ لب مایع مای معجزه می کند. این محصول بهترین مارک رژ لب ایرانی است که جلوه ای خاص و بی نظیر به ترکیبات آرایش شما می دهد. چربی این رژ لب پایین می باشد و همچنین در مقابل آب مقاوم است. اگر می خواهید لب های خود را برجسته تر و ابعاد آن را بزرگتر نمایش دهید، رژ لب مای این کار را به راحتی برای شما انجام می دهد.

فقط با یک بار کشیدن روی لب، تمام سطح لب به آن آغشته شده و به راحتی پخش می شود. پوست لب را نرم و شفاف می کند. غلظت مناسب این محصول باعث می شود لطافت و نرمی لب ها چند برابر شود. این محصول مناسب تمامی بانوان خوش سلیقه می باشد. رژ لب مایع مای، بدون سرب و مواد شیمیایی است. در نتیجه بهترین رژ لب مایع بدون سرب ایرانی می باشد.

مزایای رژ لب مایع مای

  • چربی پایین
  • مقاوم در برابر آب
  • غلظت مناسب
  • براقی و درخشش بی نظیر
  • بافت نرم و سبک

2

لوگو کالیستا

بهترین رژ لب مایع بدون سرب : رژ لب مایع کالیستا مدل Vivid Shine

بهترین رژ لب مایع بدون سرب کالیستا

سوالی که زیاد مطرح میشود این است که آیا رژ لب کالیستا سرب دارد؟ در جواب باید گفت خیر! اگر به دنبال بهترین رژ لب مایع بدون سرب هستید، حتما رژ لب مایع کالیستا را امتحان کنید. مناسب برای افرادی که به دنبال ماندگاری بالا و استفاده روزمره هستند. با استفاده از این رژ لب مایع نیاز به تمدید مجدد در طول روز ندارید. می توان گفت رژ لب مایع 24 ساعته می باشد. رژ لب مایع کالیستا  درخشش و براقیت جذابی را به لب های شما می دهد.

برند کالیستا از بهترین مارک رژ لب مایع می باشد. از دیگر ویژگی هایی که این برند را محبوب کرده است، پخش شدن آسان آن روی سطح لب است. همچنین پوشش یکدست و کاملی را روی لب ایجاد می کند. رژ لب مایع کالیستا از بهترین رژ لب مایع بدون سرب می باشد. زیرا فاقد سرب است.

مزایای رژ لب مایع کالیستا

  • ماندگاری بالا
  • پوشش مناسب
  • پخش آسان
  • براقی و درخشش مناسب

3

لوگو گلدن رز

بهترین رژ لب مایع بدون سرب : رژ لب مایع مات گلدن رز

بهترین رژ لب مایع بدون سرب گلدن رز

اگر می خواهید بهترین رژ لب مایع مات را  داشته باشید، رژ لب مایع گلدن رز پیشنهاد مناسبی برای شما می باشد. این رژ لب مایع بر خلاف دیگر رژ لب های مایع، درخششی ندارد و مانند رژ لب جامد مات می باشد. از ویژگی های خوب این محصول پوشش دهی بالا و مناسب است.

این رژ لب مایع قلم انعطاف پذیر و ظریفی دارد که باعث می شود که هنگام استفاده کنترل بیشتری داشته باشید. حاوی ویتامین E می باشد که برای پوست لب مغذی و مفید است. فاقد پارابن است که بسیار خطرناک و مضر می باشد. این محصول بهترین رژ لب مایع بدون سرب در ایران و همچنین یکی از بهترین رژ لب مایع دنیا نیز می باشد.

مزایای رژ لب مایع گلدن رز

  • پوشش دهی بالا
  • ماندگاری مناسب
  • دارای ویتامین
  • فاقد پارابن

4

لوگو شون

بهترین رژ لب مایع بدون سرب : رژ لب مایع شون سری Velvet Matt

بهترین رژ لب مایع بدون سرب شون

ویژگی بی نظیر رژ لب مایع شون، غیر چسبندگی بودن این محصول است. بافت غیر چسبنده این رژ لب مایع باعث سبکی آن روی پوست لب می شود. اگر می خواهید در کنار درخشش و جذابیت لب ها، رطوبت آنها حفظ شود، این محصول را پیشنهاد می کنیم. رژ لب مایع شون در فرمولاسیون خود از روغن هسته انگور دارد. به همین دلیل دارای بافتی نرم و خاصیت مرطوب کنندگی دارد.

از دیگر ویژگی های رژ لب مایع شون، می توان به ماندگاری بالای آن اشاره کرد. به دلیل ماندگاری مناسبی که دارد، به آبرسانی پوست لب ها کمک می کند. این محصول شون، یکی از برندهای رژ لب مایع بدون سرب ایرانی می باشد.

مزایای رژ لب مایع بدون سرب شون

  • غیر چسبندگی
  • بافت نرم و لطیف
  • حاوی روغن هسته انگور
  • ماندگاری بالا

5

لوگو مای

بهترین رژ لب مایع بدون سرب : رژ لب مایع مای سری Black Diamond مدل Perfection Matt

بهترین رژ لب مایع بدون سرب مای

این مدل از رژ لب مایع مای، با کیفیت بسیار مناسبی تولید شده است. ماندگاری بالا اولین ویژگی این محصول می باشد. اگر نمی خواهید رنگ لب هایتان تغییری داشته باشد، پس این رژ لب مایع را استفاده کنید. این محصول محبوب و قدیمی، بافتی نرم و سبک دارد و در هنگام استفاده احساس سنگینی روی سطح لب نمی کنید. همچنین فاقد چربی است و پوشش دهی ایده آلی دارد.

رژ لب مایع مای باعث پوسته پوسته شدن، خشکی و کشیدگی لب ها نمی شود. رنگدانه ای قوی و غنی دارد که برای همه سلیقه ها مناسب می باشد. این محصول مای در 6 رنگ جذاب و متنوع تولید شده است. این رژلب برای افرادی که در طول روز زمان زیادی برای آرایش ندارند، مناسب است؛ زیرا هیچ تغییری نمی کند. رژ لب پرفکشن مای از جمله بهترین رژ لب مایع بدون سرب می باشد.

مزایای رژ لب مایع مای

  • بافت نرم و مخملی
  • پوشش عالی
  • ایجاد نمایی مات، یکدست و دلپذیر
  • ماندگاری طولانی
  • بدون تغییر بر روی لب برای مدت طولانی
  • فرمولاسیون مات
  • رنگدانه‌هایی غنی و قوی
  • در رنگ های جذاب و متنوع
  • بدون ایجاد سنگینی بر لب

6

لوگو این لی

بهترین رژ لب مایع بدون سرب : رژ لب مایع این لی مدل Wild Rose

بهترین رژ لب مابع بدون سرب این لی

کسانی که لب های خشکی دارند و می خواهند رژ لب استفاده کنند، این محصول بی نظیر را امتحان کنند. رژ لب مایع این لی با خاصیت مرطوب کنندگی، کار دو محصول را برای شما انجام می دهد. از ویژگی های دیگر این محصول می توان به ماندگاری بالا، فاقد سرب و مواد آلرژی زا اشاره کرد. رژ لب این لی به راحتی روی سطح لب پخش می شود و اثر چسبندگی ندارد.

اگر می خواهید لب هایی برجسته داشته باشید حتما این محصول را امتحان کنید. این رژ لب مایع بدون سرب با درخشش و براقیتی که دارد، لب ها شما را برجسته و جذاب نمایش می دهد. رژ لب مایع این لی یکی از بهترین رژ لب مایع می باشد که با برطرف کردن نیازهای مصرف کنندگان، رضایت آن ها را جلب کرده است.

مزایای رژ لب مایع این لی

  • مرطوب کننده
  • ماندگاری بالا
  • پوشش مناسب
  • درخشش مناسب

7

لوگو فلورمار

بهترین رژ لب مایع بدون سرب : رژ لب مایع فلورمار

بهترین رژ لب مایع بدون سرب فلورمار
بهترین رژ لب مایع بدون سرب فلورمار

رژ لب مایع فلورمار فوق العاده ظریفی دارد که احساس سبکی به شما می بخشد. همچنین جلوه ای برجسته و درخشان را روی لب ها ایجاد می کند. این رژ لب مایع با براقیتی که دارد باعث می شود لب هایی جذاب و گیرا داشته باشید. همچنین باعث نرمی و لطافت لب ها می شود.

در ترکیبات خود حاوی کره گیاه شیا و انبه می باشد که رطوبت لب را حفظ می کند. همچنین پلیمر های براقی که در آن بکار رفته باعث درخشش دوچندان می شود. رژ لب مایع فلورمار از بهترین مارک رژ لب مایع بدون سرب می باشد که مصرف کنندگان زیادی دارد.

مزایای رژ لب فلورمار

  • بافت نرم و سبک
  • حاوی کره گیاه شیا و انبه

8

لوگو میبلین

بهترین رژ لب مایع بدون سرب : رژ لب مایع میبلین سری Vivid Matte 

بهترین رژ لب مایع بدون سرب
بهترین رژ لب مایع بدون سرب

بانوانی که به دنبال رژ لب مایع خوشرنگ و جذاب هستند، این پیشنهاد ما را بپذیرند. این رژ لب از برند میبلین بافتی و نرم و مخملی دارد. رنگ مات آن نظر بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب کرده و در نهایت می توان گفت بهترین رژ لب مایع مات می باشد.

خشکی لب ها مشکل بسیاری از زنان و دختران می باشد که استفاده از رژ لب ها را برای آنان دشوار کرده است. اما این محصول با قابلیت آبرسانی و مرطوب کنندگی خیال شما راحت کرده و می توانید بدون نگرانی از آن استفاده کنید. در کنار این ویژگی های خوب، ماندگاری بالای این محصول مکمل همه این خاصیت ها می باشد.

این رژ لب مایع از بهترین رژ لب مایع بدون سرب می باشد و در ایران مشتریان خاص خود را دارد.

مزایای رژ لب مایع میبلین

  • خوشرنگ
  • بافت نرم و مخملی
  • آبرسان
  • ماندگاری بالا

9

لوگو بورژوآ

بهترین رژ لب مایع بدون سرب : رژ لب مایع بورژوآ مدل ۰۵ Edition Velvet

بهترین رژ لب مایع بدون سرب بورژوآ
بهترین رژ لب مایع بدون سرب بورژوآ

رژ لب مایع بورژوآ با بافت نرم، مخملی و مات با تن رنگ صورتی یکی از بهترین رژ لب مایع بدون سرب است که ساخت کشور فرانسه است. بافت نرم آن باعث شده که روی سطح لب احساس سبکی داشته باشید. حالت خشک و چسبندگی روی لب ایجاد نمی کند.

روی سطح لب پوسته پوسته و خشک نمی شود. همچنین این رژ لب از ماندگاری فوق العاده بالایی برخوردار است. این برند فرانسوی در ایران محبوبیت خاصی دارد. رژ لب مایع این برند از بهترین رژ لب مایع بدون سرب می باشد.

مزایای رژ لب بدون سرب بورژوآ

  • بافت نرم و مخملی
  • ماندگاری بالا
  • فوق العاده سبک

10

بهترین رژ لب مایع بدون سرب

بهترین رژ لب مایع بدون سرب : رژ لب مایع آی فیس مدل PhotoReady

بهترین رژ لب مایع آی فیس
بهترین رژ لب مایع آی فیس

رژ لب مایع از سری محصولات برند آی فیس می باشد که کیفیت بالای دارد. این محصول در رنگ های متنوع و مدل های فراوانی تولید و به بازار عرضه شده است. رژ لب مایع آی فیس بدون هیچگونه مواد نامرغوب و فاسد بوده است. بعد از استفاده، احساس سنگینی روی لب های خود نمی کنید. همچنین باعث ایجاد چسبندگی نمی شود.

حاوی ویتامین E می باشد که برای پوست لب بسیار مفید و مغذی است. برای افرادی که زمان زیادی را در معرض آفتاب سپری می کنند مناسب می باشد. زیرا از خشکی پوست و آفتاب سوختگی جلوگیری می کند. با فرمولاسیونی که دارد باعث تقویت لب ها می شود. این محصول بی شک بهترین رژ لب مایع بدون سرب می باشد. در آخر اگر به دنبال رژ لب مایع با درخشش و جذابیت بالا و کیفیت مطلوب هستید، حتما این محصول را انتخاب کنید.

مزایای رژ لب بدون سرب آی فیس

  • رنگبندی متنوع
  • بافت سبک
  • حاوی ویتامین E
  • جلوگیری از خشکی و آفتاب سوختگی
  • تقویت لب ها

کلام آخر بهتن

قطعا سلامتی اهمیت بیشتری نسبت به زیبایی دارد. اگر فقط به دنبال زیبایی هستید و می خواهید با استفاده از لوازم آرایشی بدون سرب استفاده کنید، قید سلامتی خود را بزنید و در انتظار هر اتفاق ناگواری باشید. لوازم آرایشی زیادی هر روزه به بازار عرضه می شود که از مواد شیمیایی مضر تولید شده است. اگر قدرت تشخیص نداشته باشید پس مشکلات متعددی دامن گیر شما خواهد شد.

اما نگران نباشید. ما با صرف زمان و تحقیقات این مشکلات را از سر راه شما بر میداریم تا شما همیشه بدرخشید. بهتن با تلاش فراوان و مطالب دقیق شما را در انتخاب و داشتن بهترین ها یاری می کند. شعار ما در بهتن این است که در کمتر از 7 دقیقه به اندازه هفت ساعت زمان ذخیره کن. چرا که ما به جای شما زمان صرف می کنیم و بهترین های لوازم آرایشی را به شما معرفی می کنیم.

با خواندن این مقاله به راحتی می توانید با 10 مورد از بهترین مارک های رژ لب مایع بدون سرب ایرانی و خارجی آشنا شوید و در زمان خرید به نکات مهمی که در این مقاله در اختیار شما قرار داده شد یک برند رژ لب خوب را تشخیص داده و خریداری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *