لوازم آرایش چشم, ابزار آرایش و پیرایش, دسته بندی نشده

10 برند از بهترین مداد چشم های خوب را بشناسید

بهترین مداد چشم ها

مقدمه

چشم ها مانند دیگر اجزای صورت نقش موثری در زیبایی هر فرد دارند. برای تکمیل کردن و چند برابر کردن زیبایی چهره خود باید بهترین لوازم آرایشی چشم را داشته باشید. یکی از این لوازم، بهترین مداد چشم ها می باشد. مداد چشم برای کسانی که به تازگی آرایش کردن را یاد گرفته اند مناسب است. اما چه مداد چشمی را باید انتخاب کرد.

اگر سراغ محصولات ارزان و بی کیفیت بروید، قطعا منتظر آسیب ها و مشکلات فراوانی باشید. در نتیجه باید وقت زیادی صرف کنید تا دچار مشکلاتی جدی نشوید. اما ما هستیم تا شما را در این امر یاری کنیم. ما با تحقیقات و بررسی های متعدد کار شما را راحت کرده و بهترین مارک های مداد چشم را به شما معرفی می کنیم.

در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین مداد چشم ها

بهترین مداد چشم ها

انواع مداد چشم

همانطور که می دانید مداد چشم خوب نیز مانند دیگر محصولات آرایشی نمونه های متفاوتی دارد. هر کدام از این مداد چشم ها با توجه به ویژگی و کاربردی که دارند مورد استفاده قرار می گیرند. از جمله این ویژگی ها می توان به نواع بافت، سرعت در پاک شدن و ماندگاری مداد چشم اشاره کرد. در ادامه با انواع مداد چشم بیشتر آشنا می شوید.

1- مداد چشم پودری

این نوع مداد چشم ها بر پایه پودر تولید می شود. نوکی سفت دارند که پس از کشیدن پشت پلک، جلوه ای طبیعی و یکدست ایجاد می کند. این نوع مداد چشم برای افراد تازه کار خوب و مناسب است.

2- مداد چشم واکسی

این مداد برای کسانی که به دنبال مشکلی بسیار تیره هستند مناسب است و استفاده می شود. نوک نرم و روانی دارد که باعث می شود به خوبی روی پلک پخش بشود. کار با این نوع مداد چشم نیاز به مهارت زیادی دارد و  مناسب افراد حرفه ای می باشد در نتیجه به افراد تازه کار توصیه نمی شود.

3- مداد چشم سرمه ای

این مداد چشم ها نیاز به تراشیدن ندارند و سرمه ای، به رنگ اشار ه ندارد و منظور جنس آن است. کار با این مداد چشم ها کمی سخت تر از مداد های گفته شده است؛ زیرا نوک بسیار نرم تری نسبت به آن ها دارد. مداد چسم های سرمه ای ماندگاری فوق العاده ای دارند و با شستشو پاک نمی شوند. اما باید گفت که از مدل قدیمی و سنتی خود آسان تر پاک می شوند.

4- مداد چشم مکانیکی

شاید با شنیدن این اسم متعجب شوید و انتظار شنیدن مطلب خاصی باشید. اما باید بگوییم که مداد چشم مکانیکی همان مداد چشم سرمه ای است که قابلیت تراشیدن دارد. تنها اختلافی که دارد این است که به اندازه مداد سرمه ای نرم و روان نیست.

5- مداد چشم پیچی

پیشرفت علم و تکنولوژی در تغییر لوازم آرایشی بی تاثیر نبوده است. مداد چشم خوب یکی از لوازم آرایشی است که تحت تاثثیر این پیشرفت قرار گرفته و این تغییر برای سهولت در استفاده مشتریان است. تفاوت مداد چشم پیچی با مداد های معمولی ماندگاری بالای آن است. همچنین ساختاری نرم و منعطف دارد که طرفداران زیادی پیدا کرده است.

6- مداد چشم ضد آب

ضد آب بودن مداد چشم در فصل گرما بسیار ضروری است. چرا که با گرم شدن هوا تعریق بیشتر می شود و در نتیجه اگر مداد چشم مناسبی استفاده نکرده باشید، باعث پاک شدن این بخش از آرایش شده و زیبایی شما را کمتر می کند. این نوع مداد در مقابل آب و تعریق مقاومت بالاتری دارد و میتوان در محیط هایی که احتمال مرطوب شدن چشم می رود، استفاده شود.

7- مداد چشم بدون ریزش

یکی از معایب انواع مداد چشم این است که بعد از مدت کوتاهی پخش شده و یا ریزش پیدا می کند. پس می توان گفت که نداشتن ریزش یک موهبت محسوب می شود، چرا که مدت زمان بیشتری روی صورت شما جلوه می کند. پس استفاده از مداد چشم بدون ریزش، را به شما توصیه میکنیم.

بهترین مداد چشم ها کدام است؟

در ادامه این مقاله لیستی از 10 برند برتر و با کیفیت مداد چشم را برای شما آماده کرده ایم. شما با مطالعه الین مطالب تا پایان قطعا محصول مناسب خود را شناسایی می کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.

#1 بهترین مداد چشم ها: مداد چشم آی فیس شماره ۶۰۰

بهترین مداد چشم ها

بهترین مداد چشم ها

آی فیس یکی از برند داخلی می باشد که مداد چشم هایی با کیفیت بالا تولید می کند. مداد چشم آی فیس با ویژگی هایی که دارد از بهترین مداد چشم ها می باشد. یک معیار که در لوازم آرایشی یکسان می باشد، ماندگاری مناسب می باشد. این محصول از ماندگاری بالایی برخوردار است.

اگر در محیط مرطوب می باشید یا تعرق زیادی دارید، این محصول را بدون نگرانی استفاده کنید؛ زیرا در برابر رطوبت و تعریق مقاوم می باشد و بهترین مداد چشم ضد آب است. بافت مداد چشم آی فیس بسیار سبک است و روی پلک ها احساس سنگینی نمی کنید. با این محصول جلوه ای طبیعی و منحصر به فرد را به چشم های خود بدهید.

مزایای مداد چشم آی فیس:

  • ماندگاری بالا
  • ضد تعریق و آب
  • بافت سبک
  • جلوه ای طبیعی

#2 بهترین مداد چشم ها: مداد چشم بورژوآ مدل Contour Clubbing Waterproof شماره ۴۱

بهترین مداد چشم ها

بهترین مداد چشم ها

اگر به دنبال برند های پر طرفدار و بین المللی هستید، بورژوآ قطعا خواسته شما را براروده می کند. مداد چشم برند فرانسوی بورژوآ بافتی سبک و لطیف دارد که سبب می شود خطی صاف و یکنواخت روی پلک ایجاد کند. رنگدانه های غلیظ این مداد چشم باعث می شود که خطی کاملا مشکلی را بدون دردسر و با یک حرکت روی پلک خود بکشید.

از دیگر ویژگی های عالی این مداد، دارا بودن ویتامین E و روغن جوجوبا است. این ترکیبات در کنار هم رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می کند. همچنین از چین و چروک پوست پلک و یا خشکی آن جلوگیری می کند. مداد چشم بورژوآ بی شک بهترین مداد برای چشم است؛ زیرا از ماندگاری فوق العاده بالایی برخوردار است. این محصول بهترین از بهترین مداد چشم ها در ایران و جهان می باشد.

مزایای مداد چشم بورژوآ:

  • ماندگاری بالا
  • بافت سبک و لطیف
  • حاوی ویتامین
  • جلوگیری از خشکی و چروک

#3 بهترین مداد چشم ها: مداد چشم یورن کد ۰۲۴

بهترین مداد چشم ها

بهترین مداد چشم ها

یورن از دیگر برند های معروف و با کیفیت لوازام آرایشی می باشد. این برند آلمانی بهترین مداد چشم ها را تولید و به بازار عرضه می کند. اولین ویژگی این محصول، مقدار زیاد رنگدانه های آن می باشد که فقط با یک حرکت می توانید خطی صاف و کاملا مشکی روی پلک خود بکشید. اگر زمان زیادی برای آرایش ندارید، این مداد چشم را انتخاب کنید. مداد چشم یورن از دوام بسیار بالایی برخوردار است و به آسانی پاک نمی شود.

افرادی که پوست چرب و تعریق زیادی دارند دیگر نگران نباشند؛ زیرا این محصول با ماندگاری بالایی که دارد، در برابر تعریق و رطوبت مقاوم است. این مداد چشم نوک نرم و روانی دارد که کشیدن خط چشم را برای شما آسان کرده است. یورن، از بهترین برند های مداد چشم در جهان می باشد.

مزایای مداد چشم یورن:

  • ماندگاری بالا
  • مقاوم در برابر تعریق و چربی
  • بافت نرم
  • نوک نرم و روان

#4 بهترین مداد چشم ها: مداد چشم اسنس مدل Long Lasting 01

بهترین مداد چشم ها

بهترین مداد چشم ها

بسیاری از افراد به دنبال مداد چشمی هستند که بتوان از آن برای داخل و خارج از چشم استفاده کرد. ما مداد چشم اسنس را پیشنهاد می کنیم. این محصول بافتی بسیار نرم و لطیف دارد و می توانید بوسیله این مداد چشم خطی صاف و یکدست را روی پلک خود ایجاد کنید. همچنین ماندگاری و دوام بالایی دارد.

از ویژگی های عالی این محصول می توان به ضد آب بودن آن اشاره کرد. مداد چشم اسنس در اثر تعریق و برخورد با آب حتی شنا کردن براحتی پاک نمی شود. بسیاری از مداد چشم ها بعد از یه زمان مشخص تغییر رنگ می دهند و روی پلک ریزش می کنند. اما این محصول در طولانی مدت ثبات خود را حفظ کرده و تغییر نمی کند. مداد چشم اسنس علاوه بر اینکه بهترین مداد چشم ها است، بلکه بهترین مداد چشم ها برای داخل چشم می باشد.

مزایای مداد چشم اسنس:

  • ماندگاری بالا
  • بافت نرم و سبک
  • ضد آب و تعریق
  • حفظ ثبات

#5 بهترین مداد چشم ها: مداد چشم فلورمار شماره ۱۰۱

بهترین مداد چشم ها

بهترین مداد چشم ها

این مدل مداد چشم فلورمار از بهترین مداد چشم ها می باشد که به بازار عرضه شده است. این محصول منحصر به فرد دارای بافتی سبک و نرم است و همین باعث شده که خطی صاف و یکدست روی پلک ایجاد شود. این محصول مانند دیگر مداد چشم ها از ماندگاری بالایی برخوردار استکه نیاز به آرایش در طول روز ندارید.

ماندگاری 24 ساعته آن کار را برای شما آسان و آسوده کرده است. همچنین ضد آب می باشد و در زمان تعریق و یا شنا نگران نباشید؛ زیرا به این راحتی پاک نمی شود. اگر به دنبال بهترین مداد چشم که نریزه هستید، این محصول را به خاطر بسپارید. مداد چشم فلورمار از بهترین مداد چشم ها در ایران است و مشتریان به خصوص خود را دارد.

مزایای مداد چشم فلورمار:

  • بافت سبک و نرم
  • ماندگاری 24 ساعته
  • ضد آب
  • حفظ ثبات

#6 بهترین مداد چشم ها: مداد چشم نوکس بل شماره ۰۰۱

بهترین مداد چشم ها

بهترین مداد چشم ها

اگر می خواهید خط چشمی عالی و درخشان داشته بکشید، پس بدون معطلی مداد چشم نوکس بل را خریداری کنید. این مداد چشم با بافت نرم و سبکی که دارد باعث می شود خطی بی نظیر بکشید. کسانی که حساسیت دارند و نمی توانند هر خط چشمی را استفاده کننده، حتما این محصول را فراموش نکنند. مداد چشم خوب برند نوکس بل فاقد مواد شیمیایی می باشد. همین امر باعث شده که حساسیت هایی مانند اشک، سوزش و خارش را به همراه نداشته باشد.

از دیگر ویژگی های فوق العاده این محصول، رنگدانه های غلیظ آن است که به شما این اجازه را می دهد برای داخل چشم هم از این مداد چشم استفاده کنید. ماندگاری این محصول 8 ساعته می باشد که به نسبت خوب است. در طولانی مدت ریزش نمی کند و روی پست به خوبی باقی می ماند. مداد چشم نوکس بل با توجه به ویژگی های بی نظیری که دارد جزء بهترین مداد چشم ها است.

مزایای مداد چشم نوکس بل:

  • بافت نرم و سبک
  • فاقد مواد شیمیایی
  • رنگدانه غلیظ
  • ماندگاری مناسب
  • بدون ریزش

#7 بهترین مداد چشم ها: مداد چشم استودیو میکاپ مدل Color Smooth شماره ۰۱

بهترین مداد چشم ها

بهترین مداد چشم ها

قطعا افراد حرفه ای به ابزار حرفه ای نیاز دارند. مداد چشم استودیو میکاپ یک محصول حرفه ای برای آرایش چشم و همچنین از بهترین مداد چشم ها می باشد. این محصول فاقد چربی است و در ترکیبات آن از هیچگونه مواد شیمیایی مانند پارابن استفاده نشده است. به واسطه بافت نرمی که دارد می توانید خطی صاف و یکنواخت روی پلک بکشید.

مداد چشم استودیو، بهترین مداد چشم ضد حساسیت می باشد که برای افراد هیچ حسیاسیتی ایحاد نمی کند. این محصول رنگدانه های غلیظی دارد که باعث شده ماندگاری بالایی داشته باشد. در انتهای این مداد چشم فیدری تعبیه شده که می توانید بوسیله آن رنگی ملایم و محو ایجاد کنید.

مزایای مداد چشم استودیو میکاپ:

  • فاقد چربی
  • فاقد مواد شیمیایی مضر
  • بافت نرم
  • ماندگاری بالا
  • رنگدانه غلیظ
  • دارای فیدر

#8 بهترین مداد چشم ها: مداد چشم ایدوون مینرالز شماره ۵۱۰۳

بهترین مداد چشم ها

بهترین مداد چشم ها

این مداد چشم یکی از بهترین مارک مداد چشم رنگی است. مداد چشم ایدوون مینرالز مناسب برای آرایش چشم و بزرگنمایی چشم می باشد. همچنین محصولی منحصر به فرد برای کانتور حاشیه ابرو، بینی و لب ‌ها است.

در فرمولاسیون این محصول از مواد شمیایی مضر استفاده نشده است و می توان گفت یکی از بهترین مداد چشم برای چشم های حساس می باشد. از دیگر ویژگی های این محصول ماندگاری 12 ساعته این مداد چسم است که در طول این مدت پاک نشده و روی پوست باقی می ماند. مداد چشم ایدوون مینرالز از بهترین مداد چشم ها در ایران و دنیا می باشد که طرفداران زیادی دارد.

مزایای مداد چشم ایدوون مینرالز:

  • فاقد مواد شیمیایی
  • ماندگاری بالا
  • ضد حساسیت
  • مناسب برای کانتور

#9 بهترین مداد چشم ها: مداد چشم نرم آرت دکو مدل ۲۲۱ شماره ۱۱

بهترین مداد چشم ها

بهترین مداد چشم ها

این مداد چشم یک پیشنهاد فوق العاده برای شما است. این محصول بافت نرم و لطیفی دارد که برای کشیدن خط های نازک داخل و خارج از چشم مناسب می باشد. پوست پلک بسیار نازک و آسیب پذیر است و باید مراقب آن باشیم. این محصول دارای آنتی اکسیدان های طبیعی و ویتامین E می باشد که از پوست حساس پلک مراقبت می کند. همچنین مانع از خشکی آن می شود.

آیا به دنبال بهترین مارک مداد چشم که پخش نشه هستید؟ پس تا پایان این مطلب را بخوانید. ماندگاری مداد چشم آرت دکو بسیار بالا می باشد و از دیگر مزیت های این محصول این است که پس از خشک شدن پخش نمی شود. اگر می خواهید پلک هایتان جلوه ای خاص و زیباتر داشته باشد، می تواند قبل از خشک شدن مداد چشم را روی پلک خود پخش کنید. این محصول فاقد مواد حساسیت زا و عطر می باشد که برای چشم های حساس مناسب است.

مزایای مداد  چشم آرت دکو:

  • بافت نرم
  • حاوی ویتامین
  • حاوی آنتی اکسیدان طبیعی
  • ماندگاری بالا
  • حفظ ثبات
  • فاقد مواد حساسیت زا

#10 بهترین مداد چشم ها: مداد چشم زویی ارگانیک مدل ZE-E

بهترین مداد چشم ها

بهترین مداد چشم ها

شاید شما هم از آن دسته از زنان باشید که بخواهید خط چشمی پر رنگ داشته باشید. این مداد چشم جلوه ای زیبا، با دوام و پر رنگ را روی پلک های شما به جا می گذارد. فرمولاسیون این محصول از مواد ارکانیگ و طبیعی تشکیل شده است. همچنین بافتی نرم و سبک دارد.

به واسطه بافت نرمی که دارد می توانید به راحتی خطی داخل یا خارج از چشم خود بکشید. این محصول فاقد مواد حساسیت زا می باشد. این مژده را به بانوان باردار و شیرده بدهیم که این مداد چشم برای این دسته از بانوان هیچگونه حسیاسیتی ایجاد نمی کند. مداد چشن زویی ارگانیک از بهترین مداد چشم ها می باشد که در بازار موجود است.

مزایای مداد چشم زویی ارگانیک:

  • ماندگاری بالا
  • ترکیب طبیعی
  • بافتی نرم
  • فاقد مواد شیمیایی و حساسیت زا
  • مناسب برای بانوان باردار و شیرده

کلام آخر بهتن

با اطلاعاتی که بدست آوردید، متوجه شدید که بهترین مداد چشم ها، اهمیت زیادی در آرایش و سلامتی چشم ها دارند. هر محصول بی کیفیت، عوارضی به همراه دارد که با داشتن آگاهی می توان از این عوارض دوری کرد. در مرحله اول باید دانست که یک مداد چشم خوب و با کیفیت دارای چه ویژگی هایی باشد.

ما با جمع آوری این اطلاعات، دانش لازم را برای این کار در اختیار شما قرار دادیم. با مطالعه کامل مطالب قطعا متوجه شدید که هم در زمان خود صرفه جویی کرده اید و هم به اطلاعات مفیدی دست پیدا کرده اید.

با خواندن دیگر مقالات ما و انتشار آن ها، هم به دانش خود و دیگران بی افزایید و هم زمان خود را ذخیره کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *