بهداشت و مراقبت مو, حالت دهنده مو, دسته بندی نشده, محصولات مو

10 کرم حالت دهنده مو برای مردان

کرم حالت دهنده مو مردانه

مقدمه

یافتن بهترین کرم حالت دهنده مو مردانه به اندازه ی یافتن لباس برای خانم ها جهت رفتن به مهمانی، چالش براگیز است! زیرا برای مردان داشتن موی خوش حالت یک موقعیت استراتژیک به حساب می آید. به همین سبب هم سوالات متعددی از سوی آنها در حین خرید پرسیده می شود و اغلب خرید مناسب و به تعبیری بهتر، متناسب را دچار مسئله می کند که پرتکرارترین آنها دو سوال زیر است.

  1. “آیا این محصول باعث تقویت موها هم می شود؟”
  2. “آیا این محصول از ریزش مو هم جلوگیری می کند؟”

به طور کلی در انتخاب نرم کننده یا حالت دهنده مو مردانه مناسب، یک اصل کلی همیشه باید مورد توجه قرار بگیرد و آن هم چیزی نیست جز؛

این محصول در درجه اول برای حالت دهی مو تولید شده است.

بِهتِن نیز 10 محصول برتر جهان را در ادامه آورده است تا با بررسی آنها بتوایند محصول مورد نیازتان را انتخاب کنید. بنابراین پیشنهاد می کنم خوانش این مطلب را از دست ندهید.

10 حالت دهنده مو برای مردان

حالت دهنده های مو معمولا به چند شکل تولید می شوند که شامل اسپری، کرم، ژل مو، روغن و شامپو نرم کننده هستند. این محصولات برای آقایان به دلیل اینکه ساختار موی آنها تفاوتی قابل تامل با موهای خانم ها دارد از ویژگی های خاصی برخورداراند. به همین دلیل اغلب با انواع مواد طراوت بخش ترکیب می شوند تا علاوه بر نرم شدن به سلامتی موها نیز کمک رسانی صورت بگیرد.

#1 کرم حالت دهنده مو مردانه : پرودرما

کرم حالت دهنده مو مردانه

کرمی که همه از آن تعریف می کنند

این کرم مو دارای کافئین و ویتامین های B می تواند به سلامت موی شما کمک کند. از سوی دیگر به علت داشتن عصاره فلفل، رزماری و گزنه با اثرات شناخته شده در تقویت مو، حاشیه ای امنی جهت افزایش استحکام مو ایجاد می کند.  همچنین عصاره رزماری موجود در این ژل، ضمن جلوگیری از آسیب اکسیداتیو ناشی از رادیکال های آزاد و تابش ماورای بنفش نور خورشید، خواصی ضد قارچ دارد و از ریزش موی سر ناشی از عوامل میکروبی و قارچی پیشگیری لازم را به عمل می آورد.

مزایا :

  • نگهدارنده مضر پارابن ندارد
  • باعث بیشتر شدن جریان خون در مویرگ می شود.
  • به تغذیه مویرگ کمک می کند.
  • ریشه مو را تقویت می کند.
  • جبران آسیب های ریزش موی سکه ای (الوپس آراتا)
  • بهبود قابل توجه در جریان خون کاپیلاری پوست ابرو و ریش دارای متیل نیکوتینات
  • تحریک فولیکول های مو و افزایش رشد

به جرأت می توان گفت مصرف موضعی از عصاره رزماری، ریزش مو را از طریق کنترل تستوسترون کاهش داده و باعث تقویت مجدد مو می شود. بررسی های صورت گرفته نیز تایید می کند که عصاره رزماری از پیوند دی هیدروکسی تستوسترون به گیرنده های هورمونی ممانعت کرده و از طاسی زود رس پیشگیری می کند.

#2 کرم حالت دهنده مو مردانه : لدورا پنبه ریز

کرم حالت دهنده مو مردانه

همیشه برای خوش حالتی مو به لدورا می توان اعتماد کرد

یکی از محصولات با کیفیت برای حالت دهی به مو ژل حالت دهنده قوی موی سر لدورا است. اين ژل يک محصول با متد جدید براي حالت دهي ماندگار به موها تولید شده و دارای ترکیبات مؤثر و منحصر به فرد است که از جمله آن می توان به تقويت کنندگی و بهبود کیفیت مو اشاره نمود. از سویی دیگر، کراتین، ماده مؤثر موجود در این محصول، مو را ترمیم و بازسازی می کند.

مزایا :

  • ترمیم و بازسازی مو
  • افزایش ضخامت مو
  • جلوگیری از شکستگی مو
  • فرم دهی آسان
  • حفظ رطوبت مو

از دیگر مواد به کار رفته در ژل موی لدورا، ویتامین B5 (دی پنتنول) است. اين ماده ضمن تقویت به افزایش ضخامت مو کمک کرده و ضدالکتریسیته ساکن است. ویتامینE نیز در ترکیب این ژل به کار رفته است. این ویتامین رطوبت مو را حفظ کرده و مانع ریزش مو می شود. این محصول با توجه به مواد مؤثر موجود در آن بدون ایجاد سفيدک و چسبندگي برای مدت طولانی حالت مو را حفظ کرده و می توان با آن مو ها را به فرم دلخواه درآورد.

#3 کرم حالت دهنده مو مردانه : پاسینوس

کرم حالت دهنده مو مردانه

زیبایی برازنده شماست

پاسینوس یا پاچینوس Pacinos خط تولیدی ویژه برای محصولات آرایش مردانه دارد که برای پر کردن خلاء موجود در صنعت محصولات آرایش موی مردانه ایجاد شده است. این شرکت چهار محصول ویژه برای مردان دارد که در ادامه آنها را معرفی می کنیم تا شما بهترین انتخاب را بتوانید داشته باشید.

ژل موی پاسینوس:

این یک محصول بسیار مفید برای ماندگاری در طول روز است. یادآور می شود که این محصول عاری از ایجاد پوسته های خشک و … است. بنابراین تنها با استفاده از مقدار کمی ژل ظاهر دلخواه خود را بدست آورید. این محصول طوری طراحی شده است که موهای شما را خشک نگه دارد و ثبات موی شما را در همان حالت دخواهتان بدون هیچ تغییری حفظ نماید. استفاده از آن برای انواع موها برای داشتن ماندگاری تمام روز با درخشندگی و حجم متوسط ​​ایده آل است. همچنین موها را نرم و مرطوب می کند.

مزایا :

  • ماندگاری بالا
  • ایجاد درخشندگی
  • ایجاد حجم مناسب
  • فرم دهی ساده
  • حفظ رطوبت مو

روغن ریش پاسینوس:

این محصول با روغن های مانند روغن درخت چای و روغن آرگان ساخته شده است تا ریش شما را زنده، درخشان و سالم نگه دارد. می‌توانید آن را روی پوست ماساژ دهید تا رطوبت مورد نیاز برای رشد سریع‌تر ریش و سلامت آن را فراهم کند. خارش ناشی از ریش های ضخیم را نیز می توان با استفاده از آن تسکین داد. شما همچنین می توانید از آن به صورت روزانه استفاده کنید.

مزایا :

  • از بین برنده زمختی ریش
  • ایجاد درخشندگی
  • فرم دهی ساده
  • حفظ رطوبت مو

خمیر موی پاسینوس :

این یک خمیر مو بدون براق است که برای ارائه یک مدل موی مدرن به شما ساخته شده است. می توانید از آن برای ایجاد ظاهر کلاسیک و مدرن خود مانند ظاهری آشفته، فوهاوک و سزار استفاده کنید. برای انواع موهای صاف، مجعد و موج دار عالی است.

مزایا :

  • نگهدارنده حالت طبیعی
  • ایجاد لختی
  • حفظ رطوبت مو

#4 کرم حالت دهنده مو مردانه : جینسینگ

کرم حالت دهنده مو مردانه

بهترین حالت دهنده طبیعی مو

این کرم حالت دهنده مو مردانه یا کرم نرم کننده مو حاوی ترکیباتی جهت آبرسانی و مرطوب کننده گی است که رطوبت از دست رفته مو را به آن بازمی‌گرداند. پس از شستشوی موها با شامپو به دلیل وجود ترکیبات شیمیایی ممکن است رطوبت ساقه‌ مو کمتر شود. جینسینگ به واسطه داشتن ترکیبات روغنی و آبرسان رطوبتی که مو از دست داده، تامین می‌کند. با خرید مرطوب کننده مو و استفاده دائم از آن می‌توانید موهایی سالم و درخشان داشته باشید. نرم کننده موی جینسینگ و کراتین شون محصولی فوق العاده برای بازسازی و ترمیم موهای خشک و آسیب دیده است.

مزایا :

  • محافظ از مو در برابر امواج فرابنفش
  • ایجاد درخشندگی
  • از بین بردن گره مو
  • حفظ رطوبت مو

نرم کننده مو از موهای شما در برابر عوامل مخرب مثل امواج فرابنفش نور خورشید، رادیکال‌های آزاد، آلودگی‌های محیطی و … محافظت می‌کند. این محصول بهداشتی با رطوبت رسانی عمقی مو از ایجاد گره‌های مو جلوگیری کرده و احتمال ایجاد موخوره را کاهش می‌دهد. با استفاده از منظم از مرطوب کننده شانه زدن موها نیز بسیار آسان‌تر می‌شود. برخلاف شامپو بهتر است هر روز از نرم کننده استفاده کنید تا موهایی درخشان، سالم و شاداب داشته باشید.

مزایای استفاده از نرم کننده موی جینسینگ و کراتین شون

نرم کننده موی جینسینگ و کراتین شون یکی از بهترین محصولات موجود در بازار برای ترمیم و بازسازی موی خشک و آسیب دیده است. این محصول قدرت نرم کنندگی بسیار بالایی دارد و بافت آسیب دیده مو را ترمیم می‌کند. عصاره جینسینگ به کار رفته در این محصول مواد مغذی مورد نیاز فولیکول‌های مو را تامین کرده و لطافت و شادابی را برای موهای شما به ارمغان می‌آورد.

کراتین هیدرولیز شده موجود در نرم کننده موی جینسینگ و کراتین شون یک لایه پروتئینی بر روی بافت مو ایجاد می‌کند. این لایه پروتئینی از موها در برابر عوامل مخرب محیطی محافظت کرده و باعث افزایش درخشندگی موها و تثبیت رنگ مو می‌شود.

ویژگی‌های نرم کننده موی جینسینگ و کراتین شون

  • فاقد پارابن
  • بازسازی بافت آسیب دیده مو
  • افزایش نرمی، لطافت و درخشندگی
  • تنظیم PH
  • رطوبت رسان عمقی موها

روش استفاده از نرم کننده موی جینسینگ و کراتین شون

مقداری از نرم کننده موی جینسینگ و کراتین شون روی کف دست ریخته و به آرامی روی ساقه‌های مو ماساژ دهید. بعد از 5 دقیقه موهای خود را با آب ولرم آبکشی کنید.

#5 کرم حالت دهنده مو مردانه : نرم کننده رطوبت موی اِلِوِن هیدرات

بهترین حالت دهنده مو مردانه

از جمله بهترین کرم حالت دهنده مو مردانه که به غذای مو هم معروف است می توان Eleven Hydrate My Hair را نام برد. این محصول افزودنی عالی برای رژیم مراقبتی از موهای شماست. همچنین سرشار از اسیدهای چرب و پروتئین های تقویت کننده است که هدف آن نرم و صاف کردن موهای شماست. برای انواع مو مناسب است، اما به طور خاص برای بازسازی موهای خشک، آسیب دیده و شکننده طراحی شده است. این فرمول غنی پس از هر بار استفاده، موهای شما را نرم و ابریشمی می کند.

این بهترین حالت دهنده مو مردانه، تارهای زیبای موهای شما را در یک لحظه نوازش می دهد تا حالتی بی کم نظیر تجربه کنید.

#6 کرم حالت دهنده مو مردانه : حالت دهنده Age Rescue

بهترین حالت دهنده مو مردانه

یکی از بهترین حالت دهنده مو مردانه Age Rescue سری Lab است که مخصوص آقایان ساخته شده و یک محصول الزامی برای مردان قلمداد می شود. زیرا خاصیت مرطوب کنندگی و حجم دهنده دارد که باعث می شود موهای شما فوق العاده نرم شود. هدف آن کاهش علائم پیری با جوانسازی پوست سر و متراکم کردن بافت موهای شما است. این نرم کننده ظاهری براق و بی عیب برای شما به ارمغان می آورد که ترکیبی عالی برای هر نرم کننده مردانه است.

#7 کرم حالت دهنده مو مردانه : نرم کننده مغذی و احیا کننده Marie Stella Maris

بهترین حالت دهنده مو مردانه

محصولی چند منظوره

 

نرم کننده No.51 توسط Marie-Stella-Maris با هدف ارائه موهای مردانه با پوششی مغذی و احیا کننده روانه بازار شد و در نوع خود بی نظیر است. زیرا با روغن بادام و آب توس ترکیب شده است و موهای شما را درخشان تر از همیشه نمایان می کند. این نرم کننده سبک وزن گزینه مناسبی برای مردانی با موهای معمولی تا خشک است و حتی با رایحه های گیاهی نیز خوشبو می شود. پس از استفاده از این محصول احساس برتری در دنیا خواهید داشت. (اگر به دنبال محصولات گیاهی بیشتر هستید به شما پیشنهاد می دهیم مقاله بهترین شامپو گیاهی را از دست ندهید)

#8 کرم حالت دهنده مو مردانه : موهای بلند آمریکن کرو

بهترین حالت دهنده مو مردانه

همیشه در اولویت

تیم آمریکن کرو یک نرم کننده تولید کرده است که پر از مواد شگفت انگیز است. این محصول دارای نمک های کواترناریوم آمونیوم است که امکان هوا خوری مو را فراهم می کند. از سویی دیگر با دارا بودن پانتنول، که مو را بدون ایجاد رطوبت، مرطوب می کند و روغن متول و نعناع برای تقویت پوست سر چیزی شبیه به معجزه را نوید می دهد. اگر این مواد برای چک لیست شما کافی نبود، پس این مورد بعدی را دوست خواهید داشت. این نرم‌کننده همچنین با عصاره‌های رزماری و آویشن دم کرده تهیه شده است.

#9 کرم حالت دهنده مو مردانه : نرم کننده مرطوب کننده ساچاخوان

بهترین حالت دهنده مو مردانه

این کرم حالت دهنده مو مردانه با فناوری ابریشم اقیانوسی تولید شده و می توانید اثرات این فناوری را در این نرم کننده و مرطوب کننده ببینید. هدف این محصول ارائه بهترین تجربه مرطوب کننده برای موهای مردانه است. موهای خشک و آسیب دیده را از بین می برد، وز می کند و دوباره پر می کند. اگر می‌دانید که موهایتان خشک شده و نیاز به مراقبت دارد، این نرم‌کننده برای شما عالی خواهد بود.

#10 کرم حالت دهنده مو مردانه : نرم کننده مالین

بهترین حالت دهنده مو مردانه

ادغام زیبایی و محافظت

این حالت دهنده ممکن است به دلیل دم کرده گشنیز، متفاوت تر از بقیه باشد. استفاده از این بهترین حالت دهنده مو مردانه اجازه می دهد تا یک رویکرد طبیعی و ملایم (موهای با مدل های اغراق شده نداشته باشید) برای حالت دادن به موهای خود را به دست آورید و باعث می شود احساس هیدراته شدن موهای شما به وضوع نمایان گردد. ضمنا این محصول احتمال چربی یا گره خوردن موها را از بین می برد که به معنای ایجاد قفل های خوش طعم در تمام طول روز است.

سوالات متداول

علارغم باور عموم موهای مردان در معرض آسیب های فراوان تری نسبت به خانم قرار دارد. بدیهی است که در این شرایط برای داشتن موهای قوی و زیبا باید آگاهی خود را نسبت به موضوع کاملتر کنند تا بتوانند حفاظت مناسبی برای موهای خود ایجاد کنند. سوال های موجود در ادامه می توانند در این راستا کمک کننده باشند که امیدوارم پاسخ مدنظر شما نیز در بین آنها باشد.

آیا نرم کننده برای موهای مردانه خوب است؟

به طور کلی استفاده از بهترین حالت دهنده مو مردانه یک انتخاب عالی است. زیرا بهترین حالت دهنده مو مردانه شاخصه های دارد که در ادامه آنها را برای شما آورده ایم :

  • موهای شما را نرم‌تر می‌کند
  • گره‌خوردگی را کاهش می‌دهد
  • به ترمیم آسیب موجود کمک می‌کند
  • از موهای شما در برابر گرمای بیشتر یا آسیب‌های محیطی محافظت می‌کند.

نرم کننده مو برای چه مواردی استفاده می شود؟

نرم کننده مو بعد از شامپو برای افزایش رطوبت و محافظت از موهای شما استفاده می شود.

بهترین نرم کننده برای موهای بسیار آسیب دیده چیست؟

اگر موهای شما واقعاً آسیب دیده است، محصولی مانند نرم کننده مرطوب کننده CD2 Patricks، نرم کننده اوریب سیگنچر یا کوین مورفی Repair Me Rinse را امتحان کنید.

در بین نرم کننده های مو کدام برند های برای استفاده عادی بهتر است؟

برخی از برندهای عالی برای نرم کننده های مو عبارتند از: Patricks، Oribe، Kevin Murphy، Evo و Eleven.

آیا باید یک شبه حالت عمیق داشته باشم؟

یک شامپوی نرم کننده به گونه ای طراحی شده است که پس از مدت زمان مناسبی که معمولاً بین 5 تا 30 دقیقه است، شسته میشود. و شما باید دو تا چهار بار در ماه، بسته به شرایط موهای خود، موهای خود را حالت دهی عمیق کنید. اما اگر می‌خواهید با محصولی مانند کرم یا روغن که مدت زمانی طولانی تر روی سر شماست، موهایتان را حالت دهید، در هنگام خواب یک روسری ابریشمی بپوشید تا محصول را روی موهایتان نگهداری شود.

کلام بِهتِن

همانطور که در مقدمه گفته شد عموم حالت دهنده ها ساختاری زیبایی بخش و براق کننده دارند. بنابراین هنگام خرید آنها باید توجه داشت که کدامیک از آنها خدمات بهتری نسبت به دیگر موارد می توانند عرضه کنند. مثلا بهترین حالت دهنده مو مردانه باید دارای قدرت ترمیم باشد. از سویی دیگر بیشتر مواقع رسیدگی مناسب می تواند با یک حالت دهنده خوب کار شما را در زیبا سازی مو راحت کند. به هر حال بسته به شرایط و توع موی شما انتخاب ها دچار تغییر می شوند که باید به این موضوع توجه داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *