محصولات مو, بهداشت شخصی, بهداشت و مراقبت مو, محصولات سلامت عمومی

معرفی 10 بهترین شامپو مردانه برای ریزش مو

بهترین شامپو مردانه برای ریزش مو

مقدمه

چرا باید به دنبال بهترین شامپو مردانه برای ریزش مو میگردید؟ اگر شروع به مشاهده علائم قابل مشاهده از ریزش موی خود کرده اید که کمی از بالای آن کم می شود، استفاده از شامپویی که از رشد مجدد موهای شما را تضمین کند و همچنین پوست سر شما را سالم نگه می دارد بسیار مهم است. خبر خوب این است که انبوهی از شامپوها، نرم‌کننده‌ها و محصولات تخصصی ریزش مو وجود دارد که موهای باقی‌مانده را از طریق تحریک فولیکول‌ها و مرطوب‌کردن پوست سر تقویت کرده و حالت می‌دهد. این محصولات خط مویی را ایجاد می‌کند که به طور بالقوه ضخیم‌تر و پرتر از همیشه بوده است.

بنابراین، برای صرفه جویی در زمان، استرس و هزینه شما، لیستی از بهترین شامپوهای ضد ریزش مو و رشد مجدد مو را در این انبار صنعتی گردآوری کرده ایم. در حالی که لازم به یادآوری است که ریزش مو به دلیل طیفی از دلایل زمینه‌ای از جمله استرس، ژنتیک (ارثی)، کمبود ویتامین و حتی حالت دادن بیش از حد اتفاق می‌افتد. تحقیق در مورد هزاران مرد در سراسر ایران که متقاعد شده‌اند که یک شامپوی خوب و اثبات شده استفاده کنند، کاری دشوار است به همین دلیل ما برای تهیه این لیست پا پیش گذاشته ایم.

مواد تشکیل دهنده، بخشی جدایی ناپذیر از یک برنامه درمانی موثر است. شما فقط باید مورد مناسبی را پیدا کنید که برای پوست سر شما کار می کند.

انواع شامپو مردانه برای ریزش مو

نکته ای که باید به یاد داشته باشید این است که واکنش هر فردی به محصولاتی که استفاده می کند متفاوت است. اگرچه این شامپوها به طور گسترده ای بهترین های موجود در بازار در نظر گرفته می شوند، اما با توجه به نظرات بسیاری از مشتریان واقعی، ممکن است باز هم برای شما کارساز نباشد. آنها همچنین نباید به عنوان یک راه حل جادویی در نظر گرفته شوند. بسیاری از آنها با پر کردن تارهای مو، ظاهری ضخیم تر به وجود می آورند، در حالی که به طور همزمان پوست سر را تمیز و تحریک می کنند تا شرایط بهینه ای را برای رشد مو فراهم کنند.

شامپو های ضد ریزش به دو دسته مردانه و زنانه تقسیم می شوند. اما از منظر دیگری نیز می توان آنها را دسته بندی کرد که به شکل زیر بیان می شود.

  • بهترین شامپو ضد ریزش مو خارجی
  • بهترین شامپو ایرانی برای ریزش مو

شامپوی ضد ریزش مو مردانه تنها محصولی نیست که برای این کار مناسب است. محصولات دیگری همچون محلول ضد ریزش مو و حتی بهترین اسپری ضد ریزش مو نیز می تواند باعث تقویت این موضوع شود.

#1 بهترنی شامپو مردانه برای ریزش مو : نئودرم مدل Nutrisol

بهترین شامپو مردانه برای ریزش مو

نئودرم مدل Nutrisol : بهترین شامپو مردانه برای ریزش مو

شرکت نئودرم شرکتی ایرانی است که با شعار حس اطمینان در یک قطره کار خود را در سال 2014 آغاز کرد. این شرکت با رویکرد سلامت پوست و مو فعالیت های خود را ادامه داد. در این مورد ما به بهترین شامپو مردانه ضد ریزش موی مدل Nutrisol اشاره می کنیم که توانسته با حفظ کیفیت عالی خود در سالهای اخیر، رکورد رضایت و فروش مشتری ها را در هم بشکند. شامپو ضد ریزش مو ایرانی که اشاره شد مزایای فوق العاده ای دارد که به بخشی از آنها اشاره شده است.

مزایا

  • حاوی کافئین بع عنوان ماده موثره مو
  • افزایش زخامت و استجکام مو
  • افزایش نرمی و لطافت مو

#2 بهترین شامپو مردانه برای ریزش مو : شامپو مو مای مدل Energy Boost

بهترین شامپو مردانه برای ریزش مو : شامپو مو مای مدل Energy Boost

بهترین شامپو مردانه برای ریزش مو : شامپو مو مای مدل Energy Boost

برند مای علاوه بر تولید یکی از بهترین شامپوهای مردانه ضد ریزش مو تقریبا در تمامی لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت دارد و محصولات با کیفیتی عرضه می کند (حتی در سایر مقالات آرایشی که در همین سایت نگارش شده است، نام این برند به چشم می خورد). این برند زیر نظر شرکت آریان کیمیا تک کار خود را در ایران و سال 2003 آغاز کرد. فعالیت های این شرکت به محصولات آرایشی و بهداشتی، پوست و مو، عطر و حتی دارو معطوف شده است. این شرکت یکی از مدرن ترین کاراخانه های آرایشی و بهداشتی را با سرمایه بخش خصوصی راه اندازی کرده و مشغول به فعالیت است.

مزایا

  • تقویت کننده مو
  • افزایش رطوبت رسانی به مو
  • بهبود حالت پذیری

#3 بهترین شامپو مردانه برای ریزش مو : سینره مدل Sabal And Neem Fortifying

یکی دیگر از بهترین شامپو مردانه برای ریزش مو برند سینره مدل Sabal And Neem Fortifying که فروش بالایی را به خود اختصاص داده است.

بهترین شامپو مردانه برای ریزش مو : سینره مدل Sabal And Neem Fortifying

بهترین شامپو مردانه برای ریزش مو : سینره مدل Sabal And Neem Fortifying

شرکت سینره نیز مانند دو شرکت قبل، ایرانی هستند. این شرکت کار خود را در سال 1997 با هدف تولید محصولات با منشا گیاهی آغاز کرد. این شرکت همچنین توانسته در سال 1388 به عنوان برند برتر شناخته شود.

 یکی از دلایل محبوبیت این محصول استفاده از سورفاکتنت های ملایم با قدرت شویندگی بالاست. این ویژگی باعث اط بین رفتن چربی های مو و تمیز کردن آلودگی ها می شود. ویتامین های موجود در این شامپو روند ریزیش مو را کاهش داده و باعث تقویت مو می شود.

مزایا

  • ضد تحریک پوست
  • دارای خواص اندروژنیک
  • کاهش ترشح چربی

#4 بهترین شامپو مردانه برای ریزش مو: سریتا مدل مینوتا

بهترین شامپو ضد ریزش مردانه: سریتا مدل مینوتا

بهترین شامپو ضد ریزش مردانه: سریتا مدل مینوتا

این محصول نیز توانسته با کسب مجور سازمان غذا و دارو جای خود را در بازار بهترین شامپوهای مردانه ماسب برای ریزش مو باز کند. این شرکت کار خود را در سال 2004 آغاز کرده است. این شرکت با تحقیق و توسعه تلاش می کند سطح کیفیت محصولات خود را بهبود ببخشد.  ویژگی های منحصر به فرد این محصول از نوع بسته بندی تا عصاره به کارگرفته شده در آن این تمایز را با سایر محصولات ایجاد کرده است که ما این محصول را در لیست خود قرار دهیم.

مزایا

  • افزایش زخامت مو
  • تنظیم چرخه رشد مو
  • تسکین التهاب پوست سر

#5 بهترین شامپو مردانه برای ریزش مو:

شامپوی ایرانی ضد ریزش : آلپسین مدل Caffeine C1

شامپوی ایرانی ضد ریزش : آلپسین مدل Caffeine C1

برند آلپسین تحت نظر شرکت سینا چابهار شروع به فعالیت کرده است. این شرکت در سال 2000 با هدف بهبود بهداشت و افزایش سلامت در شهر زیبای چابهارآغاز به کار کرده است. این شرکت نماینده شرکتی آلمانی به نام «دکتر ولف» است. شامپوی آلپسین نیز یکی از محصولات این شرکت است که با فروش بالای خود، رضایت نسبی کاربران را به همراه داشته است.

این شامپوی ضد ریزش موی مردانه ساخت آلمان بوده و مانند برند بعدی حاوی کافئین است که باعث افزایش گردش خود در پوست سرو اطراف ریشه مو می شود. همین عامل دلیلی می شود تا مواد غذایی بیشتری به پیاز مو برسد و در نتیجه موی شما رشد بهتری را تجربه کند.

مزایا

  • خنثی کردن اثر تستوسترون (عامل ریزش مو در مردان)
  • حاوی کافئین
  • حاوی عصاره نعناع

#6 بهترین شامپو مردانه برای ریزش مو : سوپکس مدل Caffeine

بهترین شامپوی ایرانی برای ریزش مو : سوپکس مدل Caffeine

بهترین شامپوی ایرانی برای ریزش مو : سوپکس مدل Caffeine

شامو سوپکس در شرکت تولید کننده انواع محصولات آرایشی و بهداشتی با نام کفساز شرق تولید میشود. این محصول با صادرات محصولات خود، توانسته محصولی با کیفیت عرضه کند. در بازار جهانی کیفیت حرف اول را می زند؛ پس شرکت موظف است محصولاتی با کیفیتی قابل رقابت با محصولات سایر کشورها تولید کند.

این محصول مانند سایر بهترین شاموهای مردانه ضد ریزش مو که در این لیست معرفی شده است مجوز سازمان غذا  دارو دارد.

مزایا

  • حاوی کافئین
  • جلوگیری از الکتریسیته ساکن
  • بهبود جریان خون در پوست سر و پیاز مو

#7 بهترین شامپو مردانه برای ریزش مو : اکتیو مدل Fig Extract

اکتیو مدل Fig Extract

اکتیو مدل Fig Extract

این مدل شامپوی اکتیو یکی از بهترین شامچو مردانه برای ریزش مو است. در سالهای اخیر رشد بالای فروش این محصول نشان از کیفیت مناسب این محصول و بازاریابی درست آن است. این شامپو کیفیت بالایی برخوردار است. این شامپو علی رغم کیفیت مطلوب باعث نرم شدن موهای سر نیز میشود.

مزایا

  • بوی خوش
  • کیفیت ثابت
  • شویندگی بالا
  • جلوگیری از ریزش مو

#8 بهترین شامپو مردانه برای ریزش مو : شاوما مدل For Men

بهترین شامپو مردانه برای ریزش مو : شاوما مدل For Men

بهترین شامپو مردانه برای ریزش مو : شاوما مدل For Men

شامپو ضد ریزش مردانه شاوما مدل For Men تحت لیسانس شرکت المانی هنکل در سال 1390 آغاز به فعالیت کرده است. این شرکت با تمرکز بر روی شوینده های مطرحی مثل پریل، پرسیل و … کیفیت خود را در بازار ثابت کرده است. درادامه با مزایای شامپوی مو مدل شاوما آشنا شوید.

مزایا

  • کیفیت و عطر مناسب
  • شویندگی بالا
  • از بین بردن چربی سر
  • ضد ریزش مو

#9 بهترین شامپو مردانه برای ریزش مو : وچه (Voche) مدل 639

بهترین شامپو مردانه برای ریزش مو : وچه (Voche) مدل 639

بهترین شامپو مردانه برای ریزش مو : وچه (Voche) مدل 639

این محصول حاوی ماده با عنوان پیروکتون اولامین است که به افزایش بهره وری آن در جلوگیری از ریزش مو و حتی قارچ جلوگیری می کند. همچنین می توان به مواد دیگری به نام سالیسیلیک اسید و عصاره ریشه گیاه بابا آدم اشاره کرد که به رفع شوره های مقاوم کمک می کند. همچنین این شامپو به دلیل داشتن آلاتنوئین خارش پوست سر را کاهش می دهد. پس می توان گفت که بهترین شامپو برای ریزش مو و خارش سر است.

از ویژگی های دیگر این محصول می توان به مواردی همچون کنترل چربی، خنکی و شادابی پوست سر و حتی نرم کنندگی قابل قبولی را نیز به همراه دارد. برخی از مزایای شامپوی ضد ریزش مردانه وچه در زیر اشاره شده است.

مزایا

  • شوینده مناسب چربی مو
  • فاقد پارابن و الکل
  • مقاوم در برابر انواع شوره
  • حاوی عصاره گیاه پرسیاوشان

#10 شامپو ضد شوره و تقویت کننده مو: آلپسین مدل Double Effect Caffeine

شامپو ضد شوره و تقویت کننده مو: آلپسین مدل Double Effect Caffeine

شامپو ضد شوره و تقویت کننده مو: آلپسین مدل Double Effect Caffeine

این محصول در شکرت آلپسین تولید می شود و مجوز سازمان غذا و دارو را داراست. شامپوی ضد شوره و ریزش موی آلپسین مدل عنوان شده، به دلیل داشتن فرمول دوگانه و منحصر بفرد برای از بین بردن شوره و ریزش مو استفاده می شود. این شامپو خاصیت ضد میکروبی داشته و ضد التهاب است. کسانی که خارش سر دارند نیز می توانند از این محصول استفاده کرده و از شر خارش سر رها شوند.

مزایا

  • از بین برنده انواع شوره
  • تقویت مو و ضد ریزش
  • خاصیت میکرو لایه بردار
  • ضد التهاب

نتیجه گیری بهتن

بهترین های شامپو مردانه برای ریزش مو که در این لیست به آنها اشاره شد، توانسته اند با ارائه کیفیت مطلوب، جایگاه مناسبی در لیست ما پیدا کنند. نظرات کاربران در مورد برخی از محصولات به شکل خیره کننده ای نظرات را به خود جلب می کردو توان رقابتی و میل به پیشرفت هر کدام از این برندها در تولید بهترین شامپو ضد ریزش مو آقایان قابل تحسین است.

در پایان خوشحال می شویم اگر نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *